  • 51. Data: 2009-03-01 10:49:36
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera [ot]
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał:

    > Marek, czy ja mogę mieć małą prośbę?
    > Rozumiem emocje znad klawiatury, ale odrobina szacunku dla interlokutora
    > oraz czytających przyda się wszystkim.
    >[...]

    A ja się Markowi nie dziwię, ze się zdenerwował. Poziom niektórych
    wypowiedzi Mateusza zbliża się do niesławnego Jacka Kowalskiego.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 52. Data: 2009-03-01 11:14:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Wyszomirski:

    > A ja się Markowi nie dziwię, ze się zdenerwował. Poziom niektórych
    > wypowiedzi Mateusza zbliża się do niesławnego Jacka Kowalskiego.

    To znaczy co go konkretnie zdenerwowało w tym wątku? Zacytowanie książki
    Mroczka? Czy raczej to że zobaczył moje nazwisko w poście?

  • 53. Data: 2009-03-01 11:57:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Wyszomirski:

    > To znaczy co go konkretnie zdenerwowało w tym wątku? Zacytowanie
    > książki Mroczka? Czy raczej to że zobaczył moje nazwisko w poście?

    korzystając że nie jesteś jeszcze w KF odpowiem ci osobiście.

    denerwuje mnie styl prowadzenia dyskusji a dokładniej to ze twoje rozmowy to
    zwykłe trolowanie. Zwykle stawiasz sobie jakąś teze wrzucasz ja na grupę i
    starasz sie wszystkich nawrócić bez względu na sens i nawet najbardziej
    rozsądne argumenty przeciwko temu co sobie wymyśliłeś.

    przeczytaj jeszcze raz pierwszy post potem pomyśl nad sensem tego
    rozwiązania i nad jego ograniczeniami potem zastanów sie nad ekonomiką tego
    rozwiązania, a potem wskaż mi jeszcze te aparaty MF w których zastosowano to
    rozwiązanie, zajrzyj do googla. Po tym wszystkim mógłbyś spokojeni zając sie
    czymś bardziej produktywnym.

    Twój post to takie puste gadanie dla samego gadania, to nie jest pręgierz to
    jest grupa techniczna.

    Amen

  • 54. Data: 2009-03-01 12:04:06
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > To znaczy co go konkretnie zdenerwowało w tym wątku? Zacytowanie książki
    > Mroczka? Czy raczej to że zobaczył moje nazwisko w poście?

    Chociażby nazywanie go ignorantem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 55. Data: 2009-03-01 12:18:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Wyszomirski:

    > Chociażby nazywanie go ignorantem.

    Aha. Tylko żę to była odpowiedź na:

    "drogi "czort wie kto" na ten temat na pewno wiem więcej niż troll Ludwin.
    przypominam że on sie zachwycał super wynalazkiem i zastanawiał czemu sie go
    nei stosuje w lustrzankach a ja i inni mu piszemy że taka lustrzanka byłaby
    bezsensowna bo można by nia robić tylko fotki widoczków i to przy założeniu
    że nie bezie tam przelatywał odrzutowiec lub nie będzie wiał wiatr, bo wtedy
    już wyjdą totalne kolorowe jaja.

    zastanawiam sie ile lat ma kolega Ludwin i zaczynam sie skłaniać ze jakieś 5
    do 7 :)"

  • 56. Data: 2009-03-01 12:23:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > korzystając że nie jesteś jeszcze w KF odpowiem ci osobiście.

    A inaczej zmieniłbyś tożsamość i odpowiedział "nie osobiście"?

> [...]
    > starasz sie wszystkich nawrócić bez względu na sens i nawet najbardziej
    > rozsądne argumenty przeciwko temu co sobie wymyśliłeś.

    Generalnie to denerwuje cię że śmiem rozpoczynać dyskusję o czymś co z
    twojego punktu widzenia jest bezsensowne. A najbardziej denerwuje cię moja
    osoba.

> [...]
    > rozwiązania, a potem wskaż mi jeszcze te aparaty MF w których zastosowano to

    Czy to że to rozwiązanie jest niszowe i drogie powoduje że napisanie o nim
    na grupie upoważnia cię do nazywania mnie trollem i ubliżania mi?
    Nie zauważyłem żeby komukolwiek poza tobą pojawiła się piana na ustach tylko
    dlatego, że napisałem o pewnym ciekawym rozwiązaniu o którym niedawno
    przeczytałem, a sporo osób już się w tym wątku wypowiedziało.
    Był tu już taki jeden, co chciał wyrzucać za wątki na tematy inne niż "który
    obiektyw jest najlepszy".

  • 57. Data: 2009-03-01 12:31:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > totalne kolorowe jaja.
    >
    > zastanawiam sie ile lat ma kolega Ludwin i zaczynam sie skłaniać ze

    tylko ze to co napisałem wynika właśnie z tego ze w przeciwieństwie do
    ciebie nie jestem ignorantem :)

    dyskusje ignorantów są czasem fascynujące (bo wyważają otwarte drzwi, i
    wynajdują rzeczy które nei mają grama sensu) ale zwykle są nudnawe i
    denrwujace dla tych co nie są ignorantami.

  • 58. Data: 2009-03-01 12:36:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > tylko ze to co napisałem wynika właśnie z tego ze w przeciwieństwie do
    > ciebie nie jestem ignorantem :)

    No to opowiedz nam PO CO się to rozwiązanie stosuje w MF. Jak robisz zdjęcie
    MF to samoloty nie latają? I słyszałeś może o fotografii produktowej? A o
    ludziach którzy używają HDRI i jakoś im nie przeszkadzają samoloty w
    terenie?
    Skoro powstały takie zabawki jak A900 która ma na siłę upchane 24Mpix, to
    równie dobrze można użyć przesuwania matrycy albo usunąć filtr AA. Bo nie
    wszystkim chce się kupować MF żeby uzyskiwać takie rozdzielczości.

  • 59. Data: 2009-03-01 12:45:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > 24Mpix, to równie dobrze można użyć przesuwania matrycy albo usunąć
    > filtr AA. Bo nie wszystkim chce się kupować MF żeby uzyskiwać takie

    a ile MF z tym rozwiązaniem widziałeś na oczy albo nawet znalazłeś w sieci
    oferte zakupu?

    w MFie to też jest jakaś nisza, są też scianki skanujace do MF i DF (głównie
    do DF) i nikt nie wpadł na pomysł aby robić lustrzanki skanujace FF czy
    APS-C.

  • 60. Data: 2009-03-01 12:48:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

> [...]
    > do DF) i nikt nie wpadł na pomysł aby robić lustrzanki skanujace FF czy

    I to jest powód dla którego nie można o tym porozmawiać na grupie?