  • Data: 2009-02-28 19:41:53
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Marek Dyjor:

    > nei stosuje w lustrzankach a ja i inni mu piszemy że taka lustrzanka byłaby
    > bezsensowna

    Bezsensowna chyba dla takiego ignoranta jak ty. Ci wszyscy używający HDRI -
    debile!

    > zastanawiam sie ile lat ma kolega Ludwin i zaczynam sie skłaniać ze jakieś 5
    > do 7 :)

    Zastanawiam się Dyjor czy kiedykolwiek słyszałeś o czymś takim jak aparaty
    studyjne. Czy kiedykolwiek słyszałeś o ludziach którzy składają panoramy
    6x4 żeby wycisnąć jak najwyższą rozdzielczość. Pewnie nie, ale czego się
    spodziewać po ignorancie którego jedyna aktywność na tej grupie to
    podgryzanie "trolla Ludwina" za którym przylazłeś tu z pręgierza. Tak ci tam
    mnie brakuje?