  • Data: 2009-02-28 21:18:53
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Dyjor:

    > Bezsensowna chyba dla takiego ignoranta jak ty. Ci wszyscy używający
    > HDRI - debile!

    > Zastanawiam się Dyjor czy kiedykolwiek słyszałeś o czymś takim jak
    > aparaty studyjne. Czy kiedykolwiek słyszałeś o ludziach którzy
    > składają panoramy 6x4 żeby wycisnąć jak najwyższą rozdzielczość.
    > Pewnie nie, ale czego się spodziewać po ignorancie którego jedyna
    > aktywność na tej grupie to podgryzanie "trolla Ludwina" za którym
    > przylazłeś tu z pręgierza. Tak ci tam mnie brakuje?

    ja tutaj jestem od tak dawna że pewnie jeszcze sikałeś w majtki jak
    zaczynałem pisać na grupach pl.rec.foto.*

    Wsadzę ci w końcu do KFa bo mnie drażnią pierdoły które wypisujesz.

    a teraz w temacie:

    aby sie opłacało coś produkować musi być na to rynek zbytu. jeśli nawet
    zbudują taką lustrzankę o będzie ona kosztowała prawdopodobnie tyle co D3x
    lub więcej, wiec z tej grupy może z jedna lub dwie osoby bezie stać na jej
    zakup. Gdybym ja sie zajmował profesjonalnym robienie wielkich landszaftów i
    miał środki to bym kupił średni format z dupką cyfrowa 40Mpx albo lepiej
    jakiś zestaw z przesuwami i pokłonami i cyfrową dupą (jest takie cuś na
    rynku). Dodam tylko że na lustrzanki B&W których wykonanie jest sporo
    prostsze też byłby niszowy rynek zbytu ale nikt takiej poza Kodakiem dawno
    temu nie wypuścił.

    mnożenie rozdzielczości w lustrzankach ma dość ograniczony sens bo zachwalę
    i tak trafimy na ścianę rozdzielczości obiektywów. jeśli ktoś potrzebuje 40
    czy 60 Mpx to nie robi pstryków dla zabawy tylko zarabia i wtedy pewnie go
    stać na wynajęcie lub kupienie wrednego formatu z cyfrowym tyłkiem. A jak
    ktoś jest bardzo bogatym amatorem to też sobie kupi takie cudo i już.

    pa spadaj do KFa.