  • Data: 2009-02-28 19:25:56
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Drogi Mareczku
    >
    > to nie jest rewelacja , to jest stara teoria Nynquista.
    > Poruszyles watek nie statyczniosci czy dynamiki a sens podnoszenia
    > rozdzielczosi matrycy ponad rozdzielczosc obiektywu. Otoz ten sens
    > istnieje niezaleznie od tego czy ta informacja jest dla ciebie meczaca
    > czy nie.

    drogi "czort wie kto" na ten temat na pewno wiem więcej niż troll Ludwin.
    przypominam że on sie zachwycał super wynalazkiem i zastanawiał czemu sie go
    nei stosuje w lustrzankach a ja i inni mu piszemy że taka lustrzanka byłaby
    bezsensowna bo można by nia robić tylko fotki widoczków i to przy założeniu
    że nie bezie tam przelatywał odrzutowiec lub nie będzie wiał wiatr, bo wtedy
    już wyjdą totalne kolorowe jaja.

    zastanawiam sie ile lat ma kolega Ludwin i zaczynam sie skłaniać ze jakieś 5
    do 7 :)

    a co do zasady Nyquista NYQUISTA to jak już kogoś strofujesz to chociaż
    sprawdź jak sie ten naukowiec nazywa :)

    acha sam kiedyś sugerowałem że zwiększanie rozdzielczości matryc ma sens ale
    nie w celu robienia wilkich plików tylko aby ograniczyć artefakty wynikajacy
    z interpolacji bayerowskiej.