  • Data: 2009-03-01 11:57:49
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Wyszomirski:

    > To znaczy co go konkretnie zdenerwowało w tym wątku? Zacytowanie
    > książki Mroczka? Czy raczej to że zobaczył moje nazwisko w poście?

    korzystając że nie jesteś jeszcze w KF odpowiem ci osobiście.

    denerwuje mnie styl prowadzenia dyskusji a dokładniej to ze twoje rozmowy to
    zwykłe trolowanie. Zwykle stawiasz sobie jakąś teze wrzucasz ja na grupę i
    starasz sie wszystkich nawrócić bez względu na sens i nawet najbardziej
    rozsądne argumenty przeciwko temu co sobie wymyśliłeś.

    przeczytaj jeszcze raz pierwszy post potem pomyśl nad sensem tego
    rozwiązania i nad jego ograniczeniami potem zastanów sie nad ekonomiką tego
    rozwiązania, a potem wskaż mi jeszcze te aparaty MF w których zastosowano to
    rozwiązanie, zajrzyj do googla. Po tym wszystkim mógłbyś spokojeni zając sie
    czymś bardziej produktywnym.

    Twój post to takie puste gadanie dla samego gadania, to nie jest pręgierz to
    jest grupa techniczna.

    Amen