-
X-Received: by 10.157.4.129 with SMTP id 1mr1898855otm.17.1488488436757; Thu, 02 Mar
2017 13:00:36 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.4.129 with SMTP id 1mr1898855otm.17.1488488436757; Thu, 02 Mar
2017 13:00:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!68no872169itg.0!news-out.google.com!15ni2431itm.0!nntp.goo
gle.com!68no869936itg.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 2 Mar 2017 13:00:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o99v74$mf0$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
<o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl> <o970fc$qpu$1@node2.news.atman.pl>
<58b7fa0d$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<o99fr3$8lk$1@node2.news.atman.pl>
<58b848ed$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<o99v74$mf0$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Masakra w silniku
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 02 Mar 2017 21:00:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600935
[ ukryj nagłówki ]Caly czas wydechowe robia z dwoch kawalkow. Ssace robili i pewno robia z jednego.
Zgrzewanie tarciowe jest jednym z pewniejszych sposobow laczenia. Na oderwanie sie
grzybka od trzonka zaworu bym nie liczyl. Ale moze sie ponad zgrzewem upalic jak
spaliny beda za gorace. Grzybek jest chlodzony przez styk z gniazdem. Trzonek przez
prowadnice. Ale jest kawalek nie chlodzonego. Jest prosta zaleznosc pomiedzy
wytrzymaloscia stali a temperatura pracy. Im temperatura wyzsza tym wytrzymalosc
nizsza. Przy czterystu stopniach zawor wytrzyma kilka tysiecy godzin. Ale przy
szesciuset moze wytrzymac 500 godzin. Dawno temu czesi zrobili test wytrzymalosci
osobowej tatry. To byl taki rolls royce demoludow. Silnik testowany jak by auto
jechalo 100/h wytrzymal 6000 godzin z przerwami na wymiane oleju i regulacje rozne. A
przy 170/h wytrzymal 200 godzin.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.17 09:25 Myjk
- 03.03.17 10:19 viktorius
- 03.03.17 11:00 Budzik
- 03.03.17 11:32 Myjk
- 03.03.17 11:37 Myjk
- 03.03.17 11:53 viktorius
- 03.03.17 12:00 Budzik
- 03.03.17 12:01 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:01 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:09 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:23 Budzik
- 03.03.17 13:15 Myjk
- 03.03.17 13:19 Myjk
- 03.03.17 13:22 Myjk
- 03.03.17 13:24 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=