eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • X-Received: by 10.157.4.129 with SMTP id 1mr1898855otm.17.1488488436757; Thu, 02 Mar
    2017 13:00:36 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.4.129 with SMTP id 1mr1898855otm.17.1488488436757; Thu, 02 Mar
    2017 13:00:36 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!68no872169itg.0!news-out.google.com!15ni2431itm.0!nntp.goo
    gle.com!68no869936itg.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 2 Mar 2017 13:00:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o99v74$mf0$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
    <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl> <o970fc$qpu$1@node2.news.atman.pl>
    <58b7fa0d$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <o99fr3$8lk$1@node2.news.atman.pl>
    <58b848ed$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <o99v74$mf0$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 02 Mar 2017 21:00:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600935
    [ ukryj nagłówki ]

    Caly czas wydechowe robia z dwoch kawalkow. Ssace robili i pewno robia z jednego.
    Zgrzewanie tarciowe jest jednym z pewniejszych sposobow laczenia. Na oderwanie sie
    grzybka od trzonka zaworu bym nie liczyl. Ale moze sie ponad zgrzewem upalic jak
    spaliny beda za gorace. Grzybek jest chlodzony przez styk z gniazdem. Trzonek przez
    prowadnice. Ale jest kawalek nie chlodzonego. Jest prosta zaleznosc pomiedzy
    wytrzymaloscia stali a temperatura pracy. Im temperatura wyzsza tym wytrzymalosc
    nizsza. Przy czterystu stopniach zawor wytrzyma kilka tysiecy godzin. Ale przy
    szesciuset moze wytrzymac 500 godzin. Dawno temu czesi zrobili test wytrzymalosci
    osobowej tatry. To byl taki rolls royce demoludow. Silnik testowany jak by auto
    jechalo 100/h wytrzymal 6000 godzin z przerwami na wymiane oleju i regulacje rozne. A
    przy 170/h wytrzymal 200 godzin.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: