-
Data: 2017-03-02 21:27:13
Temat: Re: Masakra w silniku
Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-03-02 o 17:31, J.F. pisze:
> Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:o99fr3$8lk$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2017-03-02 o 11:55, J.F. pisze:
>>>> Kawałek stali ląduje w nagrzewnicy indukcyjnej potem robot podaje go
>>>> do dwóch pras gdzie czterema udeżeniami na różnych formach jest
>>>> uformowany cały zawór, potem jest prostowany, szlifowany, hartowany i
>>>> mierzony.
>>
>>> ale mozna tez zobaczyc to
>>> https://www.youtube.com/watch?v=uLLeEJAE5LU
>>> https://www.youtube.com/watch?v=a6jG4Bt8GWs
>> Nie to zupełnie coś innego, ten proces który widziałem wyglądał
>> zupełnie inaczej.
>
> Tu zauwaz ze dolaczaja pret do zaworu z krotkim/srednim trzonkiem.
> Czyli jakos trzeba zrobic ten zawor z trzonkiem - zapewne tak jak piszesz.
> (na to sa inne filmy).
Wygląda to tak że stoją obok siebie dwie praski można rzec, bo mają
wysokość około 2-2,5 czyli malutkie :)
do 1 do formy wpada bryłka 3x4 cm około, rozgrzana do białości,
uderzenie, robocik przenosi do drugiej formy talerzyk z pręcikiem
uformowanym tak na oko na 3-4cm który po każdym uderzeniu jest coraz
dłuższy, potem wypada na taśmę. Sam byłem zaskoczony że tak prosto można
uformować dość długi trzpień tego zaworu, docelowo chyba miał z 6cm.
>
> Na moj gust to mozna by ta metoda przymocowac wprost do talerzyka, ale
> jakos nie chca tego pokazac. Moze sie nie stosuje.
Też mi się tak wydaje że teraz to zbyt ryzykowne, kiedyś widocznie tak
było prościej i jak drób pisał robili z 2 części.
Teraz te zawory przenoszą znacznie większe obciążenia i mechaniczne a
także cieplne i ten styk byłby zbyt narażony na rozerwanie.
>
> A po co im taki dlugi trzonek to dla mnie osobna zagadka.
> Moze to po prostu jakis "demonstrator technologii", aby wzbudzic
> zainteresowanie.
Całkiem możliwe bo też nie widzę sensu takiego przedłużania pręta.
--
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.17 22:00 Zenek Kapelinder
- 03.03.17 09:25 Myjk
- 03.03.17 10:19 viktorius
- 03.03.17 11:00 Budzik
- 03.03.17 11:32 Myjk
- 03.03.17 11:37 Myjk
- 03.03.17 11:53 viktorius
- 03.03.17 12:00 Budzik
- 03.03.17 12:01 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:01 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:09 Adam Wysocki
- 03.03.17 12:23 Budzik
- 03.03.17 13:15 Myjk
- 03.03.17 13:19 Myjk
- 03.03.17 13:22 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=