eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Data: 2017-03-03 11:37:14
    Temat: Re: Masakra w silniku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 3 Mar 2017 10:00:38 +0000 (UTC), Budzik

    > A tego to nawet dokładnie nie wiem - pewnie wskazanie na komputerze, moze
    > spadek mocy, moze wieksze spalanie, plus bezowocna proba wypalenia
    > serwisowego.
    > Auta nowe, z salonu.

    DFPy różnie się obsługuje (suche/mokre), a jak się ma szukodzony
    silnik/osprzęt albo się zły olej zaleje to DPF jest niczemu winien i
    wystarczy uzdrowić silnik/osprzęt aby filtr przestał sprawiać problemy?
    Najczęściej problem z DPF objawia się z powodu zaciętego EGRu. Później z
    powodu lejących wtrysków, ew. z zawalonego dolotu, rzygającej olejem
    turbiny itp.o zalanym przez "Mietka" nieodpopielonym oleju nie pomnę.

    Dlatego pytam się konkretnie jak PADŁ FILTR DPF -- bo "padnięcie" samego
    filtra jest w zasadzie niemożliwe.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: