  • 91. Data: 2011-05-01 22:35:27
    Temat: Re: Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 29 Apr 2011 17:22:28 +0200, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    >Można prosić o więcej faktów na ten temat? Ja znam dwa przypadki, kiedy

    nie udało mi się wygooglować, ale pamiętam, że była to starsza pani i
    szła z bramy do taksówki.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 92. Data: 2011-05-01 22:58:29
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > nie udało mi się wygooglować, ale pamiętam, że była to starsza pani i
    > szła z bramy do taksówki.

    A w którym roku? Bo opis odpowiada znanemu mi już wypadkowi, ale to było
    jakieś 5 lat temu. Wynika z tego, że ten byłby czwarty. Z jednej strony
    o cztery za dużo, z drugiej statystycznie wynika, że jednak ci
    rowerzyści na chodnikach nie tacy groźni jak ich przedstawiają.

    Shrek.

  • 93. Data: 2011-05-01 23:31:36
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 22:28, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Bredzisz, kierowcy też jedzą.

    Ale nie jest to paliwo dla pojazdu.

  • 94. Data: 2011-05-01 23:49:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Ale nie jest to paliwo dla pojazdu.

    Dla roweru też nie. A kierowca oprócz jedzenia kupuje *dodatkowo*
    paliwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 95. Data: 2011-05-02 00:23:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 23:49, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Dla roweru też nie.

    Ależ tak. Rowerzysta jest silnikiem. I na pewno potrzebuje więcej
    kalorii i wody niż pokonujący tę samą trasę kierowca samochodu.

    I teraz policz sobie ceny... ćwierć litra benzyny to jakieś 1,25zł.
    Ćwierć litra herbaty na stacji paliw to jakieś 5zł.

  • 96. Data: 2011-05-02 01:37:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Ależ tak.

    Nie.

  • 97. Data: 2011-05-02 09:52:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-02 00:23, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > I teraz policz sobie ceny... ćwierć litra benzyny to jakieś 1,25zł.
    > Ćwierć litra herbaty na stacji paliw to jakieś 5zł.

    Nawet jeśli przyjąć jakąś tam prawdziwość twoich śmiesznych rozważań, to
    powiedz: dlaczego rowerzysta ma akurat na stacji dla samochodów
    "tankować"? Za 5zł w byle spożywczaku kupi mniej więcej 5L wody. W
    okolicach 3zł kupi 0,5L izotonika "dla sportowców".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 98. Data: 2011-05-02 11:15:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2011 01:37, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Nie.

    No to co wg. ciebie napędza rower? Perpetuum mobile?

  • 99. Data: 2011-05-02 11:18:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2011 09:52, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Nawet jeśli przyjąć jakąś tam prawdziwość twoich śmiesznych rozważań, to

    To nie ja zacząłem pisać brednie o tym, jak to rzekomo kierujący
    samochodami utrzymują drogi...

    > powiedz: dlaczego rowerzysta ma akurat na stacji dla samochodów
    > "tankować"?

    Skoro ma być "równość", to i źródło paliwa musi być takie samo.

    Jak będziesz paliwo kupował gdzie indziej - nie zapłacisz paru podatków.

    > Za 5zł w byle spożywczaku kupi mniej więcej 5L wody. W
    > okolicach 3zł kupi 0,5L izotonika "dla sportowców".

    To daje 6zł za litr i jeszcze trzeba doliczyć jakieś konkretniejsze
    zasilanie.

  • 100. Data: 2011-05-02 11:27:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > No to co wg. ciebie napędza rower? Perpetuum mobile?

    Postaw przed rowerem miseczkę z jedzeniem i nagraj jak się posila.