  • Data: 2010-03-16 21:33:48
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Nie wiem czy była zła, czy dobra, bo nie używałem, ale jak od Navteqa to
    >daje pewne wyobrażenie, a przy okazji wytłumaczenie takich kardynalnych
    >baboli o jakich tu pisano.

    A co to za bledy, ze adresy na jednej ulicy przekrecone?
    Za wyznaczanie trasy odpowiada algorytm urzadzenia.

    Sciagnij nowe mapy i potestuj, a nie oceniasz na podstawie map sprzed
    lat.

    Nokia kupila Navteqa 2 lata temu nie po to by wrzucac mapy innych
    producentow ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com