  • Data: 2010-03-16 23:20:37
    Temat: Re: Mapy nokii opinie
    Od: cztery <r...@d...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. nie przywiązujesz uwagi do numeracji domów - jest makabryczna.
    > Mój dom jest na drugim końcu ulicy. (numeracja w odwrotną stronę)

    Jaka to ulica ?

    > 2. nie stresuje Cię czekanie.
    > W opcji za darmo łapie fixa 2-5 minut. Darmowa nawi nie ma wspomagania
    > GPS które wymaga łączenia z GPRS.

    Tutaj nie ma nic do rzeczy program ile aparat, z ktorego korzystasz.
    Na tych samych mapach (jeszcze nokia maps) moj E66 lapal fixa kilka
    minut. E52 lapie go w niecala minute.
    Podobnie wyglada to przy ovi maps.

    > 3. Bez łączności GPS nie zrobisz w telefonie trasy.

    Przeciez w ovi maps mozna zaplanowac trase bez polaczenia GPS. Znajdz
    miejsc - tam wklepujesz co chcesz i dodajesz do trasy. I tak mozesz
    kilka punktow dodac - zobaczyc trase itp.