    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4fa655f7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <4fa6b37d$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <htxm421p6jep$.4bvd61658bz8.dlg@40tude.net>
    <jo82rs$doo$2@news.icm.edu.pl>
    <vuydw4rurdlw$.1plggi3abda7p$.dlg@40tude.net>
    <4fa827c7$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 8 May 2012 00:24:40 +0200

    On Mon, 7 May 2012 21:51:35 +0200, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Nie można, to jest niebezpieczne dla życia i zdrowia.

    Taaaa... dokładnie tak samo można powiedzieć o jeździe na trzeźwo i bedzie
    to dokładnie tak samo głupie...

    > Bo alkohol wyłącza świadomość decyzyjną.

    Nie wiedziaem że masz tak słabą głowę :)

    > Ale ja tak wcale nie mówię, ja po prostu przedkładam wygodę i sprawność
    > poruszania się nad bezpieczeństwo.

    Pijani również tak mówią - przedkładają wygodę jazdy własnym samochodem nad
    czas, problemy i koszty związane z jazdą taksówką.
    Robią więc dokładnie to samo co Ty.

    > Niezbywalnej wolności.

    Ryzyko naruszenia czyjejś wolności z powodu zbyt szybkiej jazdy jest
    dokładnie takie samo jak ryzyko zrobienia tego po pijaku, więc argument jak
    zwykle masz dokładnie ten sam co pijacy.