  • Data: 2012-05-08 08:16:22
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Taaaa... dokładnie tak samo można powiedzieć o jeździe na trzeźwo

    Ja nie mogę, natomiast jestem jak najbardziej za tym, żeby żaden z tych
    którzy tak mówią, nie miał uprawnień do kierowania czymkolwiek.

    > Nie wiedziaem że masz tak słabą głowę :)

    Ja po alkoholu jeździć nie muszę, więc moja głowa nie jest źródłem problemu.
    A że nie chcę testować jakąś ktoś ma głowę, dlatego jasno się opowiadam, za
    brakiem zezwolenia na jazdę po ochleju.

    > Pijani również tak mówią

    I dlatego mają nie mieć prawka.

    > Ryzyko naruszenia czyjejś wolności z powodu zbyt szybkiej jazdy jest
    > dokładnie takie samo jak ryzyko zrobienia tego po pijaku

    Nie jeżdżę zbyt szybko zazwyczaj, więc jestem w stanie się zgodzić.
    Oczywiście z limitami wymyślonymi przez kretynów nie ma to nic wspólnego.