  • Data: 2014-03-22 10:30:28
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Mar 2014 12:58:19 +0100, tomas napisał(a):
    > Owa nie pełna emerytura jest większa niż minimalne zarobki w Polsce.
    > Mając taką emeryture możesz spokojnie podjąć inną pracę bądź wyjechać
    > na zachód do pracy.Fajnie co?

    http://www.infor.pl/prawo/emerytury/emerytury-mundur
    owe/302105,Jaka-jest-wysokosc-emerytury-mundurowej.h
    tml

    Jesli tu nie klamia, to wynosi 40% ostatniego wynagrodzenia.
    Po 15 latach funkcjonariusz jest raczej srednio platny, wiec 40% to
    moze i wiecej niz minimalna placa, ale raczej malo.

    http://www.info.policja.pl/inf/organizacja/zarobki-p
    olicjantow/47709,Zarobki-policjantow.html
    Powiedzmy dzielnicowym byles, 3138, 40% od tego to 1250.
    Dzielnicowy to zreszta chyba tez figura, wiec powodow do odchodzenia
    nie ma, wezmy wiec zwyklego policjanta z podstawa 2429, ktoremu sie
    znudzilo pilnowanie raz na tydzien osiedla w nocy, a ktory dostanie
    971 zl.
    Wiec pracowac praktycznie _musisz_. A kwalifikacje masz ho ho, umiesz
    np suszarke trzymac i mandaty wypisywac.
    Ot taki tam niezbywalny zasilek, pozwalajacy powiedziec szefowi "a
    mnie to lotto", albo wegetowac przed telewizorem, poki sie nie
    zepsuje.
    Co innego jak sie dorobiles np komendanta wojewodzkiego, masz za soba
    25 lat sluzby, wtedy przyslosc masz swietlana, tylko jeszcze choc pare
    lat posiedziec na stolku.

    Diabel zapewne tkwi w szczegolach - z jednej strony rozne dodatki byc
    moze podnoszace emeryture, z drugiej - majac znajomosci wsrod kolegow
    mozesz miec znacznie lepsze propozycje pracy.

    > Też bym tak chciał ale niestety musze tyrać
    > do 76 roku zycia oczywiscie z małą szansą że dożyje.

    Nie masz co narzekac, zdaje sie ze wlasnie sie zmienilo.
    Skutek bedzie raczej taki ze trzeba bedzie podniesc ceny benzyny, bo
    policjanci przestana odchodzic po 15 latach za psi zasilek :-)

    J.