  • Data: 2014-03-22 14:58:11
    Temat: Re: Mandaty
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 22 marca 2014 13:00:12 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie bądz naiwny - poszukaj głębiej, jaka to UCZCIWOSC bije ze stróżów prawa
    >
    > przy liczeniu tego ostatniego wynagrodzenia.
    >
    > Wszelkie nagrody, okolicznościówki etc akurat wypadają w tamtym czasie.
    >
    > Przynajmniej tak było kilka lat temu - czy to się zmieniło? Nie wiem.
    >
    > Czy to niezgodne z prawem? Nie wiem - na pewno jest to naciąganie prawa.
    >
    > Czy to etyczne - pozostawie bez komentarza...

    System wynagradzania mundurowych jest rodem z PRL. Wtedy milicja była bijącym sercem
    partii i miala z tego powodu przywileje. System wynagradzania Policjantów powinien
    być nie taki jak jest. O ile do pensji nic nie mam to emerytury są do poprawki. Za
    zasługi można by zrobić że obniża się im wiek emerytalny na przykład o dwa lata. Ale
    wyplata emerytury mundurowej następuję nie po wcześniejszym przejściu na nią a po
    osiągnięciu wieku emerytalnego. Chce ktoś pracować w Policji 20 lat. Nie ma sprawy.
    Nabiera prawa do emerytury dla mundurowych. Już ją ma i nikt mu nie zabierze. Ma ją
    waloryzowaną. Po pracy w Policji idzie do innej pracy. W niej wypracowuje sobie
    następną emeryturę. Dożywa do obniżonego wieku emerytalnego sumuje mu się emeryturę
    mundurową z tą wypracowaną jako cywil i wypłaca.