  • Data: 2010-02-18 12:06:56
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki w <news:slrnhnq47h.lop.joshua@tau.ceti.pl>:

    > A jakie to ma znaczenie? To jest znak drogowy, ma informować użytkowników
    > drogi o sprawach dotyczących tejże drogi. Dla nich postój taksówek zaczyna
    > się w miejscu gdzie jest znak "początek postoju" a końcy się tam gdzie jest
    > "koniec postoju".

    I tak jest obecnie

    > Odwracanie logiki dla tego jednego jedynego przystanku
    > jest totalnym debilizmem.

    Kto Ci logikę odwrócił? Sam poniżej piszesz:

    > Nie ma obowiązku wsiadania do pierwszej taksówki na postoju,
    > równie dobrze klient może sobie wybrać tę na końcu

    Czyli to Ty chcesz odwrócić logikę kolejki i z pierwszego elementu zrobić
    ostatni, a z ostatniego pierwszy, bo tak Ci wygodniej?

    Może napisz, kto będzie _pierwszy_ do myjni, ten który stoi tuż przed
    wjazdem na stanowisko, czy ten, który przyjechał i ma przed sobą iluś
    oczekujących na mycie?

    No to gdzie jest początek, a gdzie koniec panie logiczny?

    > bo woli jechać mercedesem zamiast rozpadającym się poldkiem.

    Jego prawo.

    Tylko nie piszemy tu o wolności wyboru taksówki przez pasażera, a o
    _obowiązkach_ kierujących i wykorzystaniu drogi -- jest przepis, ma prawo
    jazdy? No to może wybrać, zły wybór czasem kosztuje...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]