  • Data: 2010-02-18 20:35:59
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hljagv$17hu$1@news2.ipartners.pl...

    > Dla kogo jest logiczny opis odwrotny akurat (i tylko) dla postoju taxi?
    > Ano, dla samych taksiaży i ich klientów, czyli może 1% uzytkowników
    > drogi w danym momencie. Uważam za niewłaściwe, żeby nie powiedzieć
    > mocniej,
    > aby cała reszta była zmuszona dostosowywać się do ich "poglądów".
    > Przepisy powinny być jednorodne i zawierać jak najmniej wyjątków.

    Sorry
    Ale robisz z siebie jakiegoś tempaka który dorabia na siłe ideologie
    nie widziałes nigdy jak oznaczony jest postój taksówek?
    Ja jako pieszy bez prawa jazdy wiem to od kiedy sięgam pamięcią więc jakies
    30 lat
    Myślże że każdy jechał kiedyś taksówką i przechodził koło postoju taksówek i
    wie że tam gdzie jest pierwsza taksówka jest początek a
    w stronę kolejnych koniec.
    Oznaczenie może nie logiczne dla jadacego ale uważam że jak najbardziej
    znane przez 99% ludzi kończących 8 lat.
    Więc nie truj że żle czy dobrze itp itd.
    Są przepisy. Koleżanka na powórny kurs jak nie umie czytać kodeksu i koniec
    tematu.