  • Data: 2010-10-16 23:07:48
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 23:02, Bydlę pisze:

    > Nie dostaniesz dobrej odpowiedzi, dopóki ktoś stamtąd nie stwierdzi na
    > 100% czy jest tam zakaz/strefa/cokolwiek.

    Masz zdjęcia:

    Proszę, wjazd do teoretycznej strefy parkowania płatnego:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/1.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/2.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/3.jpg
    i na końcu wygląda to tak:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/4.jpg
    W tym miejscu stałem, tu gdzie ten lanos.

    > A dopóki ktoś tego nie stwierdzi, to:
    >
    > - niesłusznie, bo tam nie było strefy
    > - słusznie, bo tam był zakaz

    Nie ma.

    > - słusznie, bo tam była strefa

    Zdjęcia.

    > - niesłusznie, bo tam nie było zakazu i strefy.
    >
    > Natomiast na podstawie tego, co napisałeś - mandat ci się należy:

    > :-)

    Nie lubię gdy ktoś czyta między moimi wierszami. Przeczytaj dokładnie co
    wyciąłeś z mojego pierwszego posta:

    (...) Nic dziwnego dla mnie by było, gdybym faktycznie stanął w miejscu,
    które byłoby oznakowane jako "parking", lecz niestety ani żadnego znaku
    nie było, że jest to strefa płatnego parkowania ani też nie było
    wyznaczonych miejsc postojowych.(...)

    Pozdrawiam i nie bij piany, bo bez sensu.