  • Data: 2010-10-16 23:02:27
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 22:33, Przemek V pisze:

    > Ten pierwszy na Twoim zdjęciu 5,jpg to nie jest znak początku strefy tylko
    > jak parkować.

    Faktycznie, to nie znak strefy, tylko miejsce dla inwalidów. Ale jest
    znak koniec strefy, a początku strefy nie ma...

    > Zobacz czy na wysokości tego kończącego strefę jest z drugiej
    > strony D-44.

    Ale nawet jeśli jest, to skrzyżowanie go praktycznie wyłącza, bo ja
    przyjeżdżam z Partyzantów a nie z Moreny...

    > W Sopocie opisali dobrze jak to powinno wyglądać:
    > http://www.zdiz.sopot.pl/park_files/Strefa.pdf
    >
    > Czy jadąc Partyzantów i skręcając w Jaśkową Dolinę mijasz gdzieś po drodze
    > znak D-44 albo czy zjeżdżając w dół Jaśkową Doliną jest gdzieś D-44? Jeśli
    > znajdziesz wlot gdzie go nie ma to jesteś kryty

    Wjeżdżam z Grunwaldzkiej między mc donaldem a manhattanem i skręcam w
    lewo w partyzantów i dojeżdżam do Jaśkowej, żeby tam stanąć. Nie ma
    nigdzie znaku informującego, że wjeżdżam do strefy płatnego parkowania.
    Bo bym widział.. Jest tylko zakaz parkowania i postoju przed mc
    donaldem, bo tam jest przystanek autobusowy, potem jak się skręca w lewo
    w partyzantów to jest postój taksówek i to wszystko... Więc według
    Ciebie jestem kryty.. Ale są osoby, które uważają że słusznie otrzymałem
    wezwanie do zapłaty, tylko szkoda że nie potrafią tego umotywować.. Bo
    przepisy znam i zawsze patrzę na znaki. Zawsze też wrzucam do
    parkometrów drobne, jeśli wiem że staję w strefach płatnych. Ale tutaj
    nie wiedziałem, że jest strefa bo nie widziałem nigdzie znaków... A
    dosłownie od kilku miesięcy stoi tam parkometr (z tego wynika)...
    Ciekawe czy gdybym stanął za tym czarnym słupem (byłbym już kilka metrów
    od przejścia dla pieszych), czy tam też jest strefa płatnego
    parkowania... No zobaczymy, idę w poniedziałek do komendanta zieleni.