  • Data: 2013-11-10 12:52:39
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1iabvka7qprat.1klbvmnj7d7cs$.dlg@40tude.net...

    > Od lutowania to sa kobiety :-)

    To już mi nie wolno? :) A ja tak lubię :)

    > Ale kto tego technika czy te kobiety ma nauczyc lutowania ?

    Kolega monter z zawodówki :))

    > No wlasnie - inzynier zawsze widzial moduly, a potem nawet nie ma
    > pojecia jak tranzystor wyglada. Trzyma w reku gotowa plytke ... i
    > kompletnie nie ma pojecia do czego to moze sluzyc.

    Do wachlowania się w upały :P

    > Z drugiej strony - studentom na PWr bardzo sie spodobal dr X, bo "dal
    > garsc elementow, lutownice, i mozna bylo sobie zmontowac uklad".

    A wyszło coś z tego? gaśnica była potrzebna? Żartuję, ale jeśli była
    sytuacja, że ktoś niekumaty, to nie chciałbym mu powierzyć składania układów
    z Nowoczesnych Zabawek... Bo powtórzy toczka w toczkę i nieszczęście gotowe,
    o ile bezpiecznik w zasilaczu nie zorientuje się w sytuacji.

    1

    > Tylko cos podobnego to u nas jest w programie technikow.
    >
    > I istoty projektowania nie zmienilo, nadal trzeba miec pojecie co sie
    > robi, co najwyzej pokazalo ze ta cala nauka na studiach g* warta, bo
    > nawet inzynierom liczy program :-)

    Zamiast prawa Ohma, Kirchhoffa, pokrewne, liczyć choćby z kalkulatorem, to w
    program i nawet wzorów znać nie trzeba?

    > Natomiast te nowsze rzeczy ... oj, sporo wyobrazni matematycznej
    > potrzeba do ich pojecia.

    E, co ty gadasz, program przecież policzy, po co się męczyć? :)
    Coś jak sieciowiec-komputerowiec, co w BIOSie nie umie przestawić napędu
    "butującego"? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.