  • Data: 2011-05-25 16:14:02
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 25, 12:02 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Frajerzyno jeden, chyba zbyt wysoko oceniasz swoja osobe. Co
    > akurat jest zrozumiale w przypadku twojego schorzenia.
    > Akurat moja mamusia nie chcialaby nawet zebys buty jej
    > czyscil. Zakladajac ze potrafisz to robic...

    Sadzac po zawzietosci z jaka ze mna dyskutujesz, to wyglada jakbys
    mial moje geny.
    Moze niedlugo zaczne sie zwracac do ciebie, synu.
    W kazdym razie, buziaczki dla mamusi.
    Mysle, ze jest napewno fajna.
    Tylko syna ma takiego niewydazonego, podobnego do mnie.
    Jak wiecej podyskutujemy, to sie bardziej podszkolisz w pyskowkach i
    bedziesz jaeszcze bardziej podobny do mnie.
    Juz sie ciesze z tego powodu.
    No to do nastepnego.
    Bede staral sie pamietac, zeby buziaki dla mamusi przeslac za kazdym
    razem.
    Juz cie zaczynam lubic.
    Ucz sie odemnie a jakby ktos chcial ci krzywde zrobic, to daj cynk a
    ja sie zemszcze.

    --------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/