  • Data: 2011-05-27 09:46:36
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do polski zalu nie mam, mam zal do Polakow.
    > Cytuje czasem Pilsudskiego, ale zmodyfikowalbym cytat: Polska to
    > piekny kraj, tylko ludzie kv#vv.

    Z takich stwierdzeń nic nie wynika poza tym, że są prowokacyjne i
    wyrażają żal.

    > Treaz chetnie i z przyjemnoscia chcialbym podarowac troche rzeczy
    > nawet nieznanym ludziom z polski.

    Daj i zapomnij, że dałeś.
    Ty chcesz dać ale już kombinujesz kto się do ciebie zgłosi, kto co ma
    w zanadrzu. Masz biznesowe podejście do życia więc twoje działanie
    zawsze obarczone będzie tego rodzaju fałszem.

    > Chcialem jakos wyeliminowac a tego tutejsze grupowe bydlo.

    Nie przeskoczysz tego bo kręcisz, masz blokadę o nazwie "interes do
    ubicia". Tym interesem nie jest konkretna korzyść. On przez ciebie
    prześwieca w momencie kiedy podnosisz nogę z łóżka, jest w twoich
    oczach gdy się w nie patrzy. Ludziom biznesu wydaje się, że złapali
    boga za nogi i mogą wszystko. Gówno prawda. Wy potraficie wycenić
    człowieka ale nie potraficie go dostrzec. Myślisz, że mnie nabierzesz
    bo powiedziałem coś konkretnego, zaznaczyłem wartość? Ty możesz
    powiedzieć, że słońce właśnie wstało a chmury są białe. Dla mnie bez
    różnicy.
    Waliłeś baby w czasach świetności, bo masz do tego wszelkie podstawy.
    Skończyło się więc próbujesz udawać przyjaźń. Mylę się?:)

    marek