  • Data: 2011-05-26 22:08:59
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam do ciebie prosbe.
    > Ocen prosze, czy tematy moich watkow, sa tak tragiczne, ze nie warto
    > dyskutowac o nich i czemu ludzie nie dyskutuja o nich tylko
    > przukszniaja sie do mnie.
    >
    > Wyraz szczera swoja opinie, jak wygladam ja na tle tych, ktorzy tak
    > ciagle szukaja kazdej mozliwosci przypiepszenia sie do mnie.
    > Wytykaja mi czesto, kazdy blad orotograficzny, kazda literowke,
    > interpunkcje, przy okazji sami popelniajac podobne bledy.
    > Ci sami ludzie, ktorzy mnie tak wytykaja tego typu bledy, nie wytykaja
    > ich swoim kolegom.
> [...]

    Próbujesz manipulować co powoduje we mnie skurcze. Gdybyś po prostu
    zapytał, bez asekuracji, odpowiedziałbym jak trzeba. Nie chcę być
    jednak szczególnie tajemniczy bo nie lubię ściemy. Jesteś zjawiskiem
    na którym wykładają się ludzie a prowokujesz kilkanaście osób pod
    pretekstem fotografii. Masz przyzwoitego nosa i mądrość życiową. I żal
    do Polski, którego nie możesz się pozbyć.

    marek