  • Data: 2011-05-28 16:04:05
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-28 13:56, marek augustynski pisze:

    > Cieszę się, że odpisałeś mimo mojej prośby. Wchodzisz pod gąsienice
    > czyli masz parcie na wiedzę. Tylko ja musze słuchać tych jęków.
    > Pociesz się zatem. Cierpienie nasze jest wspólne:)
    >
    > Już samo to, że tak piszę do kogoś kogo uważasz za prostaka powinno
    > zmusić cię do myślenia, że coś jest na rzeczy. Przecież ja daję
    > świadectwo, że da się rozmawiać z "prostakiem". Tobie, w tym momencie,
    > nie podoba się moja rozmowa, a nie sam "prostak". Aby bronić swoich
    > opinii, popadłeś w autorytaryzm.
    > Uspokój się, zmień pieluchę i niczym się nie przejmuj. Ja tu siedzę i
> [...]

    To pięknie, że nie masz złych myśli i dajesz świadectwo (a propos nie
    jesteś księdzem? - takie zbliżone słownictwo: daję świadectwo, rany
    wewnętrzne, krew na oczach, złe myśli, cierpienie wspólne...). Nie
    ważne. Ale nie rozumiem skąd te wasze natręctwa fizjologiczne? Ty o
    zmienianiu pieluch (mocz w podtekście), drugi o laniu pod wiatr, trzeci
    olewa lub zaleca masturbację. To da się leczyć.
    Pozdrawiam
    J.