  • 1. Data: 2011-05-23 09:57:18
    Temat: Mam nowa konstelacje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Po wielu latach poslugiwania sie w zawodzie konstelacja canona,
    zdecydowalem sie w koncu na gruba kreske i przejscie na konstelacje
    nikona.
    Na poczatek jest to jeden korpus cyfrowy Nikon D3s i obiektywy:
    AF-S Zoom Nikkor 14-24mm f/2.8G ED AF
    AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8G ED Autofocus

    Znow wracam do wielkiej konstelacji swoich 40 obiektywow nikona.
    Niektore z nich z pewnoscia beda switnie uzupelniac ten system.
    Teraz gdy juz mam to cacko w rekach, to zaluje, ze tak dlugo
    zwlekalem.
    Po kilku pracach zdecyduje co bedzie sluzylo za korpus zapasowy w tej
    samej konstelacji.
    ------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-05-23 10:23:34
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbx.googlegroups.com...
    > Po wielu latach poslugiwania sie w zawodzie konstelacja canona,

    Chciałeś o coś zapytać czy po prostu masz takie natręctwo przelewania swoich
    myśli na grupę?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2011-05-23 10:31:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 6:23 am, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    1g2000vbx.googlegroups.com...

    > Chciałeś o coś zapytać czy po prostu masz takie natręctwo przelewania swoich
    > myśli na grupę?

    W sprawie sprzetu potrzebnego mi do pracy, nie musze pytac.
    Po prostu sie chwale tak jak inni czasem to robia.
    Dodatkowo wyrazilem swoja opinie o nowym sprzecie, ze nie warto bylo
    tak dlugo czekac ze zmiana, bo wyglada na lepszy niz w systemie
    canona.
    Wszyscy tu piszacy, lacznie z toba, przelewaja swoje mysli na grupe,
    wiec o co chodzi?
    Nim drugi raz przelejesz tu swoje mysli, to sie wpierw zastanow.

    -----

  • 4. Data: 2011-05-23 11:19:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbn.googlegroups.com...
    > Po prostu sie chwale tak jak inni czasem to robia.

    Po co? Nie wiesz, że nie wypada? A zwłaszcza w taki sposób w jaki to
    zrobiłeś.

    > lepszy niz w systemie canona.

    Z piaskownicy się urwałeś?
    Od razu Ci powiem, że robisz źle bo za wszczynanie durnych, kompletnie nic
    nie wnoszących wojen systemowych, zostaniesz co najmniej nazwany Trolem i
    skończysz w KF.

    > Nim drugi raz przelejesz tu swoje mysli, to sie wpierw zastanow.

    Stań przed lustrem i wyrecytuj to sobie.

    Bez urazy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2011-05-23 11:33:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 7:19 am, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > U ytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisa w wiadomo ci grup
    7g2000vbn.googlegroups.com...

    > Po co? Nie wiesz, e nie wypada? A zw aszcza w taki spos b w jaki to
    > zrobi e .

    Wiem, ze wypada i wiem, ze wielu juz tu sie chwalilo i jakos ciebie
    tam nie bylo z takimi uwagami.

    > Z piaskownicy si urwa e ?

    Z piaskownicy to chyba ty jestes.

    > Od razu Ci powiem, e robisz le bo za wszczynanie durnych, kompletnie nic
    > nie wnosz cych wojen systemowych, zostaniesz co najmniej nazwany Trolem i
    > sko czysz w KF.

    Uwazam, ze ludzie nawet na tej grupie sie cywilizuja i durnie tylko
    wszczynaja tu jakies wojny systemowe, gdy sie napisze, ze cos jest
    lepsze od czegos innego.
    Ty chyba nalezysz do tej dziczy, ktorej w glowie tylko wojny systemowe
    sie budza.
    Ja od najdawniejszych czasow fotografuje tym, co uwazam za najlepsze
    do mego zawodu.
    Z nikona przesiadlem sie na canona tylko dlatego, ze byl najlepszy w
    cyfrakach.
    Teraz gdy sie zmienilo, to wracam znow do nikona ale tym razem juz do
    cyfrowego.
    Canona mam dalszym ciagu i przez jakis czas sie go nie pozbede, bo nie
    musze sie martwic o kase.

    > Sta przed lustrem i wyrecytuj to sobie.

    Skorzystaj wiec i ty z mojej rady, skoro ja uwazasz za dobra.

    ----

  • 6. Data: 2011-05-23 11:44:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbb.googlegroups.com...

    > durnie tylko
    > wszczynaja tu jakies wojny systemowe, gdy sie napisze, ze cos jest
    > lepsze od czegos innego.

    A ten dalej brnie...
    Czyli Ty tak masz po prostu na stałe.
    To ja mówię pass.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-05-23 11:49:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 7:44 am, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    8g2000vbb.googlegroups.com...

    > A ten dalej brnie...
    > Czyli Ty tak masz po prostu na stałe.
    > To ja mówię pass.

    Z takimi durnymi tekstami jak twoje, nawet nie powinienes zaczynac.
    Dobrze, ze posluchales mojej rady i w koncu zrozumiales.

    ---

  • 8. Data: 2011-05-23 11:57:06
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 13:44, quent pisze:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbb.googlegroups.com...

    > A ten dalej brnie...
    > Czyli Ty tak masz po prostu na stałe.
    > To ja mówię pass.

    jednym słowem - daj sobie spokój... tylko szkoda czasu na dyskusję z tym
    kimś (czymś?), przy okazji wyciągasz go z kf 90% grupowiczom :)

  • 9. Data: 2011-05-23 12:16:14
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > tylko szkoda czasu na dyskusję z tym kimś (czymś?), przy
    > okazji wyciągasz go z kf 90% grupowiczom :)

    Żeby było śmiesznie to "coś" samo generuje posty,
    odpowiadając na własne pytania ;-). Zauważ że w jego wątku
    najwięcej jest jego postów ;-)

  • 10. Data: 2011-05-23 12:34:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 8:16 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Żeby było śmiesznie to "coś" samo generuje posty,
    > odpowiadając na własne pytania ;-). Zauważ że w jego wątku
    > najwięcej jest jego postów ;-)

    I tak powinno byc, skoro zaklada sie watek.
    Ilez to by bylo szczekania, gdybym zalozyl watek i potem nie bral w
    nim udzialu.
    Bylo juz to przerabiane.