-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mały po?lizg.
Date: Fri, 5 Feb 2010 20:50:49 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 24
Message-ID: <hkhvna$5ol$1@node2.news.atman.pl>
References: <r...@4...com>
<hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
<n...@4...com>
<hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl> <hkgf4u$kdg$1@news.onet.pl>
<h...@4...com>
<hkh8kj$khj$1@node1.news.atman.pl> <hkhflb$2v05$1@news2.ipartners.pl>
<s...@c...net>
NNTP-Posting-Host: 194.54.17.82.static.telsat.wroc.pl
X-Trace: node2.news.atman.pl 1265402410 5909 194.54.17.82 (5 Feb 2010 20:40:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 20:40:10 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252799
[ ukryj nagłówki ]>> Tzn. gaz czy brak gazu?
>
> Gaz - w FWD wypada dodaćjak chcesz ustabilizować tył auta. Tylko ma to
> niewiele wspólnego z wyciąganiem, chodzi o dociązenie tylu i zwiekszenie
> przyczepnosci kol tylnych.
Przy napędzie na przednie koła - gaz! Przy napędzie na tył - raczej wcisnąś
sprzęgło, ale tu nie mam dużego doświadczenia. Ręczyć mogę za to, co mówię z
autem przednionapędowym tylko.
Wg mnie jednak zdecydowanie chodzi o wyciąganie auta przednimi kołami przez
dodawanie gazu, a nie o dociążenie tyłu.
Wyobraź sobie taki eksperyment. Połóz swój telefon komórkowy na stole pod
kątem 45 stopni do krawędzi stołu (to auto w poślizgu). Następnie pociągnij
telefon sznurkiem doczepionym do jego końca lub np. przyciskając jeden jego
koniec jednym palcem. Przeciągnij telefon wzdłuż krawędzi stołu. Telefon się
wyprostuje. Ułoży się wzdłuż krawędzi stołu (to auto wyprowadzone z
poślizgu). Na tej samej zasadzie działa wyciąganie auta przednionapędowego
gazem z poślizgu nadsterownego.
Bartek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 21:43 jerzu
- 05.02.10 21:52 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 05.02.10 21:45 jerzu
- 05.02.10 22:00 J.F.
- 05.02.10 22:25 Tomasz Pyra
- 05.02.10 22:32 Tomasz Pyra
- 06.02.10 08:04 MarcinJM
- 06.02.10 13:46 Tomasz Pyra
- 06.02.10 14:22 MarcinJM
- 06.02.10 14:34 J.F.
- 06.02.10 14:54 Adam Płaszczyca
- 06.02.10 15:05 MarcinJM
- 06.02.10 15:12 J.F.
- 06.02.10 15:31 MarcinJM
- 06.02.10 15:45 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=