eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMały poślizg. › Re: Ma?y po?lizg.
  • Data: 2010-02-06 15:45:20
    Temat: Re: Ma?y po?lizg.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 06 Feb 2010 15:31:33 +0100, MarcinJM wrote:
    >J.F. pisze:
    >>> Bo jabys trzymal gaz neutralnie to i auto szloby neutralnie (na swoje
    >>> mozliwosci). Skoro wahlowales rozkladem mas to czego sie spodziewales?
    >>
    >> No ale skoro nie mam w pedale zatrzasku na pozycji neutralnej, to
    >> jakos musialem trafic.
    >
    >Neutralna = trzymac gaz w pozycji jaka mial przy wjezdzie w zakret. To
    >nie jest trudne.

    Przed zakretem to ja stalem bo przepuszczalem samochody z naprzeciwka.

    Moglem tez hamowac, bo wydawalo mi sie ze za szybko jechalem, mogl byc
    moj pas swiezo odsniezony ..


    >>> W wiekszosci FWD wystarczy trzymac auto w zakrecie na lekko ciagnacych
    >>> kolach i charakterystyka staje zblizona do neutralnej, a co
    >>> najwazniejsze jest stala.
    >>
    >> Na asfalcie taka sie wydaje, a na lodziku kazda odchylka okazuje sie
    >> miec znaczenie ..
    >
    >Owszem, dlatego wahlowanie rozkladem mas na lodziku wydaje sie wysoce
    >pozbawione sensu. Na bardzo sliskim podstawowa staje sie zasada jechania
    >"na okraglo", bardzo plynnie bez zbednych ruchow czy to kierownica, czy
    >to peda.... eee... przepraszam: gejami ;)

    No i tak bylo - jazda prawie na okraglo. Ale trzeba bylo trafic.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: