    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maly monitorek VGA
    Date: Sun, 22 Oct 2017 11:32:17 +0200
    <oshk00$5cl$1@node1.news.atman.pl>

    On Sun, 22 Oct 2017 10:13:45 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > No ale Twoje rady nie mają żadnego praktycznego sensu jak do tej
    > pory,
    > dlaczego uważasz że ta ma jakikolwiek?

    Oczywiście, że ma. Każde ograniczenie.trollingu na ma znaczenie.
    Zajmij się czymś bardziej pożytecznym niż trollingiem, wyjdzie ci na
    zdrowie. Radzę również dobrego psychologa.Polecam dr Kowalczyka, masz
    do niego bardzo blisko, kilkanaście min. samochodem.

    > Świetnie, nie zginiesz więc wciskając ludzion 5-letnie xeony w
    > miejsce
    > gdzie Atom radzi sobie doskonale i to z naddatkiem. Dobra zmiana.

    No faktycznie,, jestem pod wrażeniem dobrego "radzenia sobie" jakie
    zaprezentowałes,

    --
    Marek