  • Data: 2017-10-23 20:07:21
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/23/2017 12:03 PM, Adam Wysocki wrote:
    > Nie mówię o Internecie. Raczej WiFi i komputer odizolowany od sieci
    > zasilającej (np. laptop na baterii)...

    Aby dojśc do tego wniosku najpierw trzeba było zdebugowac problem. Na
    szczęście rozwiązałem go jak udało się przypadkowo odnaleźć w "stodole"
    a w zasadzie sasiednim budynku jeszcze jedno gniazdo na którym szpilki
    przepięc były mniejsze ale kosztowało to najpierw oglądanie sieci na
    oscyloskopie i rwanie sobie włosów z glowy. UPS nie pomagał, szpilki
    przechodzily.

    > Chociaż fakt, że to filesystem powinien zapewnić integralność.

    Nie zapewnia jednak że ta "integralność" to znaczy to samo co
    kilkanaście ostatnich sekund danych pomiarowych. Ponieważ kilka razy
    miałem okazję obserować zwis na żywo to moglem to ocenić dośc dokładnie
    ile odcina i kiedy. Mianowicie prawie zawsze.

    > Dziwię się
    > po prostu, bo mi nigdy nie przytrafiła się taka awaria ext4, żeby nic nie
    > dało się odczytać.

    Ależ tu się da "wszystko" odczytać. Za wyjatkiem ogonka pliku który
    najnormalniej lądował w /dev/null po ponownym stacie systemu.