  • Data: 2017-10-22 10:13:45
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/22/2017 12:33 AM, Marek wrote:
    > Ależ oczywiście, że istnieje i jest poza twoim zasięgiem, bo kosztuje
    > trochę więcej niż 30 zł.
    > I już zmiana zdania? Jeszcze przed chwilą było obróbka filmów

    I dalej jest. Jesli 1.5h filmu w DV wyrobi się na H.264 w tydzień to
    będe zadowolony. Na BCM4704 wyrabiało się w pewnie w rok, więc masz
    dolne ograniczenie.

    > Radzę ci już któryś raz bys zajął się czymś innym np.  pracą fizyczną,

    No ale Twoje rady nie mają żadnego praktycznego sensu jak do tej pory,
    dlaczego uważasz że ta ma jakikolwiek?

    > co? Jest tyle teraz do wybudowania, dobra zmiana potrzebuje tez
    > fachowców nie tylko "od  komputerów".

    Świetnie, nie zginiesz więc wciskając ludzion 5-letnie xeony w miejsce
    gdzie Atom radzi sobie doskonale i to z naddatkiem. Dobra zmiana.