  • Data: 2017-10-23 12:03:37
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > To "stodoła na zadupiu", tam cudem było że normalne gniazdko znalazlem,
    > nie 3f a Ty mi tu o sieciach. Dodatkowo w tamtych czasach internet przez
    > gsm był luskusem.

    Nie mówię o Internecie. Raczej WiFi i komputer odizolowany od sieci
    zasilającej (np. laptop na baterii)...

    Chociaż fakt, że to filesystem powinien zapewnić integralność. Dziwię się
    po prostu, bo mi nigdy nie przytrafiła się taka awaria ext4, żeby nic nie
    dało się odczytać. Co najwyżej montowanie dłużej trwa, jak sobie odtwarza
    z journala to, co ma odtworzyć.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]