  • Data: 2009-10-09 03:30:23
    Temat: Re: Male podsumowanie filmowe
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces R09 <b...@g...com> zwrócił błąd:

    > Podzielę się uwagami nt. 500d. Kodek to h.264 plik generowany to *.mov
    > Przy 1280x720 jest 30 fps, przy 1980x1080 ... 20 fps (klipy w tej
    > rozdielczości wyglądają całkiem nieźle, zwłascza, gdy aparat stoi a w kadrze
    > jest niewiele ruchu).
    > strumień danych to 35-38 mb/s.
    > Problemem jest to, że otrzymany materiał trzeba zmontować.
    > Nie probowałem wypalać dysków blueray tylko AVCHD, który jest obsługiwany
    > przez odtwarzacze blueray.
    > W sumie efekt jest niezły, ale 2 programy którymi montowałem i renderowałem
    > czyli Uled Studio 12 i Power Director 8
> [...]

    Mój szef ma rebela t1i który o ile wiem jest tym samym, przynajmniej
    parametry ma te same. Też jest zadowolony z jego jakości. A ja mam
    pytanie czy próbowałeś obróbki Sony Vegas? Ciekaw jestem czy canon nie
    stosuje jakichś sztuczek czy flag które "ułatwiają" obróbkę. Co to
    znaczy że trzeba zmontować, czy nie można pliku otworzyć bezpośrednio w
    odtwarzaczce na komputerze?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8