  • Data: 2009-10-09 07:38:45
    Temat: Re: Male podsumowanie filmowe
    Od: "R09" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote in message
    news:1m81jyeul7ejn.dlg@saikokila.pl...
    > Proces R09 <b...@g...com> zwrócił błąd:

    > Mój szef ma rebela t1i który o ile wiem jest tym samym, przynajmniej
    > parametry ma te same. Też jest zadowolony z jego jakości. A ja mam
    > pytanie czy próbowałeś obróbki Sony Vegas? Ciekaw jestem czy canon nie
    > stosuje jakichś sztuczek czy flag które "ułatwiają" obróbkę. Co to
    > znaczy że trzeba zmontować, czy nie można pliku otworzyć bezpośrednio w
    > odtwarzaczce na komputerze?
    >
    > --
    > Saiko Kila

    Też właściwie mam t1 kupionego w USA ;-)
    W Vegas trial minął, może spróbuję na jakimś nowym systemie.
    W sumie, aby obejrzeć materiał, to montować nie trzeba.
    Można aprat przyłączyć do telewizora poprzez HDMI lub przegrać pliki na
    komputer z jakimś dobrym monitorem.
    Ale zawsze będzie to "surowy materiał"
    Też jestem w sumie ciekaw, jak inni wykorzystują klipy z lustrzanek i jakie
    mają w tym względzie doświadczenia i przemyślenia.
    Co do pliku generowanego przez aparat, to wydaje się to być jak najbardziej
    zwyczajny quictime.

    R09