  • Data: 2009-10-09 06:43:58
    Temat: Re: Male podsumowanie filmowe
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R09 pisze:
    > Podzielę się uwagami nt. 500d. Kodek to h.264 plik generowany to *.mov
    > Przy 1280x720 jest 30 fps, przy 1980x1080 ... 20 fps (klipy w tej
    > rozdielczości wyglądają całkiem nieźle, zwłascza, gdy aparat stoi a w kadrze
    > jest niewiele ruchu).

    To wiem, pełne hd jest tam dla bajera. Z 20 klatek nic się nie zrobi.

    > strumień danych to 35-38 mb/s.
    > Problemem jest to, że otrzymany materiał trzeba zmontować.
    > Nie probowałem wypalać dysków blueray tylko AVCHD, który jest obsługiwany
    > przez odtwarzacze blueray.

    Wolę zamieniać takie dzikie kompresory na coś lekkiego, np. Indeo.
    Strata niewielka, a elastyczność już całkiem okej.
    Na pewno nie jest to metoda na materiał kilkugodzinny, ale do klipów jak
    najbardziej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl