  • Data: 2009-10-09 07:33:11
    Temat: Re: Male podsumowanie filmowe
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R09 pisze:

    > Można coś zrobić, np przyspieszyć x 1.2 i już jest kinowe 24 fps, a przy
    > filmowaniu krajobrazu, roślinności, architektury,
    > nikt nie zauważy, zwałaszcza jeżeli operator leniwie panoramował będzie ;-)

    No niby tak :)

    Tu jest ważne coś innego, żeby przy skrajnym żyłowaniu sprzętu (czyli
    takie 20fps, bo tyle się wyrobił), nie było czkawki. Czasem jedna klatka
    w plecy i całe ujęcie do śmieci.
    Zresztą dotyczy to generalnie filmowania aparatami i zdarza się zaraz na
    początku, a czasem po jakimś czasie.

    > Ale indeo to chyba raczej w niczym stacjonarnym (poza HTPC) nie pójdzie.

    Nie, indeo do obróbki tylko - jest fajne, bo lekkie i można sobie
    folgować z przewijaniem nawet przejść z efektami.
    Na koniec eksport do czego tam trzeba.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl