  • Data: 2010-06-06 20:49:37
    Temat: Re: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: "Mario" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mułek ?? 64KM w tej lekkiej budzie nie są strasznym mułkiem.

    dla mnie jest strasznym mulkiem :) jezdzilem zarowno polo jak i felicja i
    nikt mnie nie przekona ze umie to sprawnie przyspieszac :)

    > Dlaczego przekreślasz I - 90KM będzie i bezawarylne i zapewni zupełnie
    > inny komfort jazdy niż zwykły turbodiesel - a i spali też zdecydowanie
    > mniej ropy :)

    przekreslam dlatego ze budzet to 8000zl a w tej cenie tdi bedzie zapewne po
    dachowaniu i powodzi :) jesli sie trafi to bez zastanowienia brac... pali
    20% mniej niz 1,9TD a i przyspieszenie zaczyna byc czuc :)

    pzdr