    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Date: Mon, 1 Mar 2021 16:26:39 +0100

    On 2021-02-28 20:58, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > O recyklingu nie napiszę Ci w szczegółach. W startupie z którym współpracuję
    > jest to ogarnięte umową z firmą recyklingową. Chodziło tu w szczególności o
    > akumulatorki Li-ion. Jest też kwestia rejestracji w BDO. Generalnie papierki
    > będą zależne od rodzaju urządzeń jakie będziesz produkował.

    poza bdo można się też przejechać na wielu rzeczach, m.in. na
    wprowadzaniu opakowań do obiegu

    warto też dobrze przemyśleć rodzaj działalności, kiedyś pracowałem w
    pewnej niszowej firmie która miała regularne kontrole z pih które
    twierdziło że muszą wyrobić normy kontroli w danym sektorze a w
    województwie opolskim przez wiele lat nie mieliśmy konkurencji :P