  • Data: 2021-03-01 19:20:26
    Temat: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/03/2021 17:36, Mario wrote:
    > Regularnie to znaczy 4 płytki w roku?

    Tak. Aby nie być gołosłownym: Znam człowieka który "produkował" krzesła
    ciosane z drewna, artystyczne. Dla sąsiadów głównie. Sąsiedzie jak widać
    jak to sąsiedzi doniesli do US. Tam zinterpretowali te kilka krzeseł w
    roku (ponoć mniej niż 10, to starszy pan i struga wolniej) jako nie
    zgłoszoną DG i przywalili kary oraz zaległy podatek. Sprawa zakończyła
    się komornikiem.

    Nie abym oceniał całościowo US na tym przykładzie, ale ten akurat dał mi
    do myślenia. I to nie stara sprawa, ze 3 lata temu to było. Innymi słowy
    o ile krzesła są jeszcze w zasiągu pojmowania sędziego, to lutownica
    jest już odległa abstrakcją. Nie zdziwie się że sam fakt posiadania
    takowej może być uznany jako posiadanie narzędzi do produkcji. Trudno
    uznać to za równorzędne do wyszywania serwetek przy serialu.