    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Mon, 29 Apr 2013 09:12:05 +0200
    <kkmcic$rlf$1@mx1.internetia.pl> <kkmmqg$7m0$1@speranza.aioe.org>
    <kko3tk$dq7$1@mx1.internetia.pl> <klkhhd$7f2$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2013-04-29 03:14, ak pisze:
    > Dariusz Dorochowicz wrote:
    >

    > No
    >

    > Kazdy idiota moze pisac co mu slina na jezyk przyniesie.

    A dzięki i wzajemnie ;)

    > Masz gdzies charaktyerystyki brzmieniowe diod Ge i Si,
    > czy sobie jaja czlowieku robisz?

    Może sobie jaja robię, może niekoniecznie? Powiedzmy, że jest to pewien
    test. Zadaję pytania, na które ktoś o odpowiedniej wiedzy jest w stanie
    odpowiedzieć "w środku nocy", ewentualnie po krótkim namyśle. Ktoś inny
    nawet korzystając z wiedzy "w internecie" tego nie będzie wiedział.
    Oczywiście da się to wszystko uprościć, ale od razu będzie widać, czy
    jest to wiedza pobieżna, czy też np. pojawi się hasło "charakterystyka
    brzmieniowa diody" albo też i parę innych. Nie będę pisał, dlaczego samo
    pojawienie się takiego hasła jest absolutnym nieporozumieniem, szkoda
    czasu, a już na pewno nie będę tego pisał nie wiedząc tego, co wiesz na
    ten temat. Tym bardziej po takim powitaniu.

    > Co ma w tym temacie wsponego komparator?

    Może coś ma... Kwestia wiedzy, jak co działa i dlaczego. Jeżeli wiesz,
    ja działają różne "fuzzy", próba użycia komparatora powinna być dla
    Ciebie dość oczywista, tym bardziej w kontekście dodatkowych możliwości,
    które daje taki układ.

    Pozdrawiam

    DD