  • Data: 2013-06-25 00:18:21
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51c815eb$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak z ciekawości - z którego roku i z jakiej publikacji przytaczasz te
    > wieści? Trącą bowiem myszką i delikatnie ujmując, niezbyt pasują do
    > rzeczywistości.
    > Kryterium lepiej/gorzej jest tu kryterium subiektywnym i nie może
    > stanowić usasadnienia dla przewagi jednych świąt nad drugimi.

    Ale skoro 99,9% słuczaczy twierdzi, ze brzmi lepiej to znmaczy, że brzmi
    lepiej.
    Każdy sprzęt jakby nie było podlega ocenie subiektywnej i nieważne, że
    posiada parametry "na papierze", bo i tak najważniejszym kryterium oceny
    jest ludzkie ucho.

    > Czysta klasa B - hmm... osobliwość.

    Mało wiesz.
    Kiedyś się stosowało prawie wyłacznie tą klasę do budowy wzmacniaczy
    estradowych o dużych mocach i takie właśnie wzmacniacze miałem na myśli.