  • Data: 2013-06-24 11:27:24
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:ata5uhFiiu5U2@mid.uni-berlin.de...

    > tylko od lat 70tych slew rate poprawiła się znacznie. Nie używaj
    > wzmacniaczy na TG72 i uA709 w stopniu wejściowym, to i TIM praktycznie
    > zniknie(znaczy nie będzie słyszalne).

    Ale TIM będzie zawsze, kiedy istnieje sprzężenie zwrotne i tym większe
    im głębsze musi być sprzężenie, a sprzężenie musi być tym głębsze im
    większe wzmocnienie mają tranzystory, a wzmocnienia tranzystorów coraz
    większe i koło się zamyka.
    Oczywiście można ograniczyć TIM wprowadzając tzw. lokalne sprzężenia
    zwrotne oraz szybsze tranzystory. Jednak budując stopnie wzmacniaczy
    ogranicza się szybkość pracy poszczególnych stopni, aby ograniczyć
    możliwość wzbudzeń w.cz.