  • Data: 2013-06-24 23:26:16
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51c87cae$0$1456$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dużo można Romanowi zarzucić. Ale na pewno nie to, że nie zna się na
    > rzeczy.
    > Więc muszę cie zmartwić - powiem wprost - jeśli miałbym się
    > skonsultować z kimś w jakiejś elektronicznej sprawie, to z Romanem
    > właśnie.

    Cieszą mnię Twoje przekonania, ale wybacz, ze nie będę ich podzielał
    wraz z Tobą.
    Ja natomiast "liznąłem" nieco estrady i akustyki, bo sam przez wiele lat
    muzykowałem i kręciłem się po studiach muzycznych.
    Kiedyś nawet konstruowałem wzmacniacze i estradowe zestawy głośnikowe.
    Fakt, że kilka lat minęło od tego czasu.
    Co zaś się tyczy wypowiedzi Romana to po prostu mnie rozśmieszyła, kiedy
    uznał, że najlepsze kolumny jakie słyszał to bass-reflexy studyjne z
    1957 roku. No cóż? Nie mam mu za złe, że nie słyszał nic lepszego. W
    końcu nie każdy kto się zna na "w jakiejś elektronicznej sprawie", musi
    się znać na akustyce, zwłaszcza tej studyjnej czy estradowej.
    Kiedyś może i ktoś mógł uznawać te zestawy z 1957r. za studyjne, ale
    obecnie nie nadawałyby się nawet do odsłuchiwania czy materiał jest
    rytmicznie równo zgrany, a co dopiero mówiąc o wykorzystaniu jako
    monitory studyjne podczas masteringu.
    Nie ta jakość, nie te wymagania, nie ta klasa.