    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Fri, 29 Jun 2012 01:43:09 -0400
    <4fe426cd$0$1301$65785112@news.neostrada.pl> <jscpuo$au4$1@dont-email.me>
    <v...@4...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <0...@4...com>
    <1iiq40prhmmbf$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <n...@4...com>
    <67bewxwoft6u$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>

    On Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200, Przemysław Ryk

    >Kocham ten ,,argument" pt. ,,nie stać cię". Owszem. Stać było. Uznałem, że nie
    >warto wydawać znacznie większej kwoty

    rozumiem, ze drugiej czesci zdanie juz nie kochasz, mimo, ze sam teraz
    piszesz dokladnie to samo.

    >Tak samo bezpiecznie? Seriously? Bo mnie się zdaje, że Volvo czy Audi za te
    >same pieniądze - być może starsze - może jednak oferować wyższy poziom
    >bezpieczeństwa niż. Daewoo, czy Trabant. Tego ostatniego to mam nadzieję, że
    >w kwestiach humorystycznych wrzuciłeś? Bo wiesz - obudowa z plastiku chyba
    >jednak ma mniejszą wytrzymałość, niż metalowa... :D

    te same warunki, pusta droga, dobra widocznosc, takie samo
    bezpieczenstwo i tu i tu. wydaje mi sie, ze juz zaczynasz na sile to
    ciagnac. czego ode mnie oczekujesz? co chcesz zebym napisal?
    jesli w trabantach to byl plastik to tak samo z "plastiku" maja
    obudowe np. corvette i kilka innych sportowych, a z bardziej
    miastowych wszystkie saturny. <rs>