  • Data: 2012-06-29 07:43:09
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200, Przemysław Ryk

    >Kocham ten ,,argument" pt. ,,nie stać cię". Owszem. Stać było. Uznałem, że nie
    >warto wydawać znacznie większej kwoty

    rozumiem, ze drugiej czesci zdanie juz nie kochasz, mimo, ze sam teraz
    piszesz dokladnie to samo.

    >Tak samo bezpiecznie? Seriously? Bo mnie się zdaje, że Volvo czy Audi za te
    >same pieniądze - być może starsze - może jednak oferować wyższy poziom
    >bezpieczeństwa niż. Daewoo, czy Trabant. Tego ostatniego to mam nadzieję, że
    >w kwestiach humorystycznych wrzuciłeś? Bo wiesz - obudowa z plastiku chyba
    >jednak ma mniejszą wytrzymałość, niż metalowa... :D

    te same warunki, pusta droga, dobra widocznosc, takie samo
    bezpieczenstwo i tu i tu. wydaje mi sie, ze juz zaczynasz na sile to
    ciagnac. czego ode mnie oczekujesz? co chcesz zebym napisal?
    jesli w trabantach to byl plastik to tak samo z "plastiku" maja
    obudowe np. corvette i kilka innych sportowych, a z bardziej
    miastowych wszystkie saturny. <rs>