  • Data: 2012-06-29 09:28:02
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Jun 2012 08:14:30 +0200, Przemysław Ryk

    >To ja się pogubiłem. Wyjaśnię. Stać w sensie wydania danej kwoty - było.
    >Popatrzyłem po ofertach, Apple przegrał. Z prostej przyczyny. Kupiłem od
    >konkurencji sprzęt za podobne pieniądze o lepszych parametrach i
    >korzystniejszych warunkach gwarancji.

    ja to rozumiem, ale odnioslem sie do komentarza: Kocham ten ,,argument"
    pt. ,,nie stać cię"

    >Aha. Przy jakiej prędkości na przykład? Bo - popraw mnie, jeżeli się mylę -
    >ale Audi czy Volvo z tego samego okresu produkcji, co Trabant (załóżmy, że
    >rok 1980), to jednak ,,ciut" inny komfort dawały, a i - podejrzewam - poziom
    >bezpieczeństwa też się jednak różnił.

    nie ma znaczenia. nie przekraczasz przepisow. suniesz jak po masle.
    komfort to inna sprawa, ale niektorzy lubia minimalizm i styl retro.

    >Uprzedzając - nie jestem fanem motoryzacji, na samochodach się nie znam. Ale
    >IMVHO Trabant P610 w porównaniu z Audi 80 GLS to jednak dwie zupełnie inne
    >klasy pojazdów.

    inne i co z tego. poronujemy jedna funkcje w okreslonej sytuacji. nie
    komplikuj na sile.

    >Poziom bezpieczeństwa Corvette i Trabant podobny oferują? Tak z ciekawości
    >spytam.

    podejrzewam, ze ze wzgledu na osiagane predkosci maxymalne, trabant
    moglby sie okazac bezpieczniejszy. np. corvette trudno sie prowadzi
    kiedy jest mokro, nie mowiac o tym, kiedy jest przymrozek. dodatkowo
    nie jest to miejski samochod, bo ma niemoralnie niskie zawieszenie.
    jest ono rowniez bardzo sztywne, wiec sadze, ze w trabancie tylek tak
    predko nie odpadnie na dziurach w asfalcie, ale na torze to oczywiscie
    zupelnie inna mowa. ale sa zapaleni zwolennicy tego samochodu, a linia
    nowych wersji jest naprawde sliczna. <rs>