  • Data: 2012-06-29 07:24:30
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez sexu?)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 00:44:09 +0200, JoteR napisał(a):

    > Bo zobaczone w tzw. Internecie po raz fafnasty błędnie napisane słowo zapada
    > w pamięć.

    Wiem. Masz do czynienia z wręcz podręcznikowym przykładem wzrokowca. :(
    Szlag mnie trafia, gdyż dużo pracuję z tekstami (pracowałem jako beta
    tester, siedzę w składzie publikacji - no po prostu nie mogę sobie pozwolić
    na babole ortograficzne).

    > I nawet wsadzenie celem odchamienia się nosa w książki (zwłaszcza
    > te wydane po zrezygnowaniu z usług żywych Pań korektorek) nie równoważy tego
    > allegrowo-esemesowego neobełkotu - o wydanych w ramach "pereł literatury"
    > Krzyżakach już kiedyś pisałem, przedwczoraj dla odmiany nadziałem się na
    > wołające o pomstę do nieba orty w "Lalce" tej samej serii.

    Książki to ja wręcz pożeram. Jednak zboczenie zawodowe się odzywa i często
    łapię się na tym, że babole w składzie czy korekcie wyłapuję. Choć dany
    tytuł miał być właśnie rozrywką.

    > Dlatego nadal będę tu tępił niechlujstwo językowe; mądry zachowa się tak
    > jak Ty, głupi będzie dalej dymił, bo do łysego łba mu nawet nie przyjdzie
    > myśl, iż wyrządza szkodę innym, zwłaszcza wzrokowcom.

    To w tym temacie się zgadzamy, bo ja potrafię po znajomych przejechać się
    niczym Żyd po pustym sklepie za babole ortograficzne w rozmowach via
    komunikator, o korespondencji via e-mail już nie wspominając. No nie
    toleruję po prostu. :D

    Ja na wyłapany u mnie błąd reaguję tak, jak reaguję. Ale ja z tych, którzy
    za wyłapanie błędu (czy to w pisowni, czy też merytorycznego w temacie
    dyskusji) i poprawę podziękują, pod nosem klnąc przy okazji na to, że coś
    takiego potrafiłem odstawić. Nie ma ludzi nieomylnych, ale umówmy się - są
    granice. Piszemy na polskojęzycznej grupie, w hierarchii pl.* - piszmy do
    cholery z poszanowaniem zasad naszego ojczystego języka.

    > I żeby nie był OT - "moje" Panie korektorki pracowały na MAC-ach, AFAIR LC
    > 475, Centrisach i Quadrach.

    Kupionych w SADzie czy na Allegro? ;))))))))

    > PS. słowo "zarzyczysz" u jednego z Twoich interlokutorów też widziałem, ale
    > dam mu jeszcze szansę, natomiast w przypadku recydywy dostanie wirtualnego
    > kopa.

    Błogosławieństwem jest czytnik z możliwością filtrowania na zasadzie
    punktacji. Serio. Odkąd dorwałem w swoje łapki 40tude Dialog, jestem wręcz
    zachwycony. :D

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]