  • Data: 2012-06-29 10:26:52
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2012 07:04, Przemysław Ryk pisze:
    > W biznesowych edycjach Della, czy HP

    Akurat. Skrzynka MBP to jeden alumioniowy odlew. Nie widziałem czegoś
    takiego ani w żadnym DELLu ani HP.

    > Czyli kto? Intel? Choć może w sumie bardziej Tyan? Ale skoro do workstacji
    > Apple'a czy Della płytę główną robi i tak ten sam producent, to dlaczego mam
    > bulić za japko, skoro wewnątrz to samo? :D

    Przykłady podałem. Ta sama konfiguracja kosztuje praktycznie tyle samo.

    > Egzekwowałeś u Apple'a rękojmię? Z ciekawości pytam. Bo obiło mi się o uszy,
    > że są problemy.

    Przecież napisałem wczesniej, że nie miałem okazji oglądać popsutego
    japcoka. Siłą rzeczy więc nie sprawdziłem jak działa rękojmia.

    > Nagle tutaj dbałość Apple o jakość produktu można o kant dupy potłuc? :D

    Rynek monitorów lepszej jakości jest bardziej klarowny. Monitory Apple
    są piękne, ale aż za piękne. Za podobne pioeniądze można mieć lepszego
    EIZO czy NECa.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!