  • Data: 2012-09-11 15:11:59
    Temat: Re: MMSy na Nokii E51
    Od: ALEX <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawdą jest również, że wysyłanie MMSa
    >
    > nie ma związku ze zużyciem MB.
    >
    > Pierwszy MMS (zdjęcie) miał rozmiar 67 kB,
    >
    > a jego wysłanie było zwiazane z wysłaniem 50 kB
    >
    > i odebraniem 2 kB. Natomiast drugi MMS (film)
    >
    > miał rozmiar 146 kB a jego wysłanie było związane
    >
    > z wysłaniem 153 kB i odebraniem 5 kB.
    >
    > Są to wartości podane w szczegółach wiadomości.
    >
    > Nie wiem czy koszt przesyłu tych kB jest w cenie
    >
    > wysłania MMS, czy jest za to opłata ekstra.

    Jużraz dostałeś odpowiedź. Liczysz że teraz będzie inna?

    > W moim przypadku teraz nie jest to istotne, bo, jak
    >
    > już wspomniałem, mam pewną pulę MB darmowych
    >
    > w ramach ABO. Ale na przyszłość dobrze by było
    >
    > wiedzieć czy trzeba się liczyć z dodatkowym kosztem.

    Zapisz to sobie raz na zawsze: Bajty z MMSa nie mają nic wspólnego z bajtami do netu.
    To są 2 ODRĘBNE pule bajtów. JEDYNA opłata to cena za MMS z złotych/groszach.
    Uwierzysz że tak jest, czy dalej będziesz wyważał otwarte drzwi?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D