  • Data: 2010-11-10 10:07:47
    Temat: Re: MIêdzyfazowe 230V ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-10 06:45, Tornad pisze:

    > No ciesze sie, ze cos zaczynasz kumac. Napisalem, ze druty doprowadzajace
    > prad do mojego domu maja srednice okolo 1 cm czyli 10 mm. Przewody do suszarki
    > o mocy 4 kW maja srednice po okolo 5 mm. Sadzisz, ze to jeszcze za malo? A
    > moze za duzo i martwisz sie, ze nie grzeje Hameryki?

    No i pakują dużo więcej kilogramów miedzi żeby im się kable nie grzały.
    A o bezpieczeństwioe i tak nie decyduje rezystancja kabla, który
    zazwyczaj ma zachowaną ciągłość na swoim torze w ścianach i grubość
    dobraną do obciążenia, ale np złączki w wyłącznikach i gniazdkach skoro
    twierdzisz że te w puszkach są takie bezawaryjne.

    MD