  • 151. Data: 2011-07-12 20:36:52
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 20:35:40 +0200, JD napisał(a):

    > Tylko arogant wycina merytoryczną treść
    > i odnosi się jedynie do luźnej opinii,
    > która mu nie pasuje.

    Jacku, szkoda twojego czasu na kopanie się z trollem.

    > Uważasz, że nie mam prawa mieć o Tobie opinii?
    > I nie mam prawa podzielic się nią w tym wątku?
    > Pewnie trolluję?

    Trolla w wątku mamy na pewno, chociaż bardzo wątpię, czy się kwalifikujesz
    :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 152. Data: 2011-07-13 01:17:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 19:19, MMM pisze:

> [...]
    > niczym innym jak tylko biciem piany i robieniem sobie zabawy. Teraz
    > już tylko wypisuje jakieś inwektywy pod moim adresem bo cały czas nie
    > może ścierpieć że jego uwaga nie została (w jego mniemaniu) należycie
    > potraktowana i autor na kolanach nie przyznał mu racji razem z
    > przeprosinami i się nie pokajał... zwykła żenada.
    >
    > Po raz 50 tą powtarzam że dodam możliwość wyłączenia sprawdzania
    > aktualizacji, ale to i tak nie wystarczy. Za chwilę będzie dalej
    > trollowanie i wylewanie żali nie wiadomo już na co, byle tylko dowalić

    Zamiat tyle pisać mogłeś się wziąć za robotę i poprawka już by była
    zrobiona-bez gadania.

    --
    animka

  • 153. Data: 2011-07-13 06:00:09
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 7/12/11 7:25 PM, MMM pisze:

    > Ja nie mogę sobie oglądać żadnych logów serwera bo to nie mój serwer i
    > nie jestem żadnym adminem. To jest jedynie konto hostingowe bez takiej
    > możliwości, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Ale nie zaprzeczysz ze ten serwer ma admina ktory to widzi tzn widzi
    kiedy program jest uruchamiany?

    > Lokalny dostawa internetu nie udostępnia nikomu takich danych, nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    Ale nie zaprzeczysz ze on to widzi tzn widzi ktiedy ten program jest
    uruchamiany ?

    > Nie posiadam własnego serwera, a jedynie wynajmuję konto hostingowe,
    > nie mam wglądu w logi skąd kto się łączy więc nie wprowadzaj ludzi w
    > błąd zakładając z góry jakieś fakty, które tak naprawdę nie mają
    > miejsca.

    Ale serwer ma admina ktory to widzi, po raz trzeci powtórzę widzi kiedy
    program jest uruchamiany?

    A najzabawniejsze jest to ze po tym co napisales wiem ze nawet nie
    kontrolujesz tego kto ma dostep do danych o tym kto kiedy uruchamia Twoj
    program. To tez błąd?
    I to ja wprowadzam ludzi w błąd?
    Jak dla mnie mozesz robic sobie co chcesz i tak nie kupię tego programu
    po tym jak sie tu wypowiadzasz.
    Zastanawiałem się co prawda nad tym bo nie był drogi a chciałem porównać
    jakość Twoich algorytmów z tymi jakie ja stosuję (nie nie sprzedaję
    oprogramowania) ale teraz mi już nie zależy.

    Qbab

  • 154. Data: 2011-07-13 07:07:48
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 13 Lip, 08:00, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie zaprzeczysz ze ten serwer ma admina ktory to widzi tzn widzi
    > kiedy program jest uruchamiany?

    Serwer usenetu na którym jest ta grupa też ma admina, i on widzi kiedy
    i skąd napisałeś tego posta. Czy to coś strasznego?

    > Ale nie zaprzeczysz ze on to widzi tzn widzi ktiedy ten program jest
    > uruchamiany ?

    Admin u dostawcy internetu nie ma pojęcia co robi użytkownik. Jeśli
    już tak bardzo ma ochotę grzebać w logach to widzi jedynie że jest
    połączenie ze stroną, równie dobrze mogłaby to być przeglądarka www.

    > Ale serwer ma admina ktory to widzi, po raz trzeci powtórzę widzi kiedy
    > program jest uruchamiany?

    Powtórzę po raz drugi, żaden admin, nawet widząc logi nie ma pojęcia
    że połączenie jest generowane przez jakiś program a nie przeglądarkę www.

    > A najzabawniejsze jest to ze po tym co napisales wiem ze nawet nie
    > kontrolujesz tego kto ma dostep do danych o tym kto kiedy uruchamia Twoj
    > program. To tez błąd?

    Żaden admin nie ma jakichkolwiek danych o uruchomieniach mojego
    programu.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 155. Data: 2011-07-13 07:38:22
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 7/13/11 9:07 AM, MMM pisze:

    > Serwer usenetu na którym jest ta grupa też ma admina, i on widzi kiedy
    > i skąd napisałeś tego posta. Czy to coś strasznego?

    nie bo ja wiem o tym isam podejmuje taką decyzję w przypadku Twojego
    programu to nie ja bym robił i tu jest pies pogrzebany.

    reszty nie komentuje bo mnie już znudziła ta dyskusja a Ty i tak
    wierzysz w to co piszesz.

    Qbab

  • 156. Data: 2011-07-13 09:01:05
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 13 Lip, 09:38, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:

    > nie bo ja wiem o tym isam podejmuje tak decyzj w przypadku Twojego
    > programu to nie ja bym robi i tu jest pies pogrzebany.

    I dlatego 30 postów wcześniej zadeklarowałem że użytkownik będzie miał
    możliwość wyboru czy chce automatycznego sprawdzania czy nie. Jeszcze
    coś muszę tłumaczyć?

  • 157. Data: 2011-07-13 13:26:14
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 20:16:11 +0200, EMPI napisał(a):

    > Przeczytałem cały poniższy wątek i jestem załamany paranoidalną postawą
    > części uczestników. Tzn. znajduję fajny program który robi to na czym mi
    > zależy, aż tu nagle zonk ! okazuje się, że COŚ wysłał do internetu bez
    > zgody użytkownika.

    Dziwne, że ludzie się burzą, że niektóre programy wysyłają pewne dane o
    działaniach użytkownika bez jego zgody i nazywają to szpiegowaniem.
    Oburzające! Powinni się zgodzić i podporządkować, w końcu twórca
    programu wie co dla nich dobre. :>

    > Znaczy program do wyrzucenia ? Dlaczego od razu zakładać, że program
    > wysyła dane, które pozwolą jego autorowi mnie szpiegować, szantażować ???
    > Normalnie paranoja. Czy nie powinna obowiązywać zasada domniemania
    > niewinności ? Qrcze, "funkcjonuję" w sieci praktycznie od początku
    > internetu w Polsce mimo braku takiej paranoicznej postawy - jak widać można.

    Skoro jesteś "od początku internetu w Polsce" to zapewne pamiętasz
    wielkie afery z wysyłaniem danych o sprzęcie i ustawień do sieci różnych
    programów, choćby Windowsa czy programów Adobe. Jeśli Cię ominęło, to
    wiedz, że to jest w dzisiejszych czasach sprawa tak oczywista jak
    pisanie na kubku kawy, że ta może być gorąca. A to, że N lat temu nie
    było takiej potrzeby, nie zmienia tematu.

    > W dzisiejszych czasach podajemy swoje dane osobowe na każdym kroku
    > (rejestracja w różnych portalach, zakupy przez internet), poprzez
    > ciasteczka zostawiamy ślad swoich odwiedzin na różnych serwerach itp.
    > wszystko to, żeby było łatwiej, wygodniej. I czego tu się bać, jak się
    > ma czyste sumienie i nie korzysta z sieci do działań przestępczych ?

    Tego, że to co pozostaje podczas odwiedzin stron, zostawiasz *mając
    świadomość* faktu, że strony mogą zapisać twoją obecność. Jestem
    natomiast pewien, że nie byłbyś zadowolony, gdyby każda strona mogła
    zapisywać twoją aktywność na każdej innej, prawda?

    W powyższym wątku nie chodzi zaś o program sieciowy, którego zadaniem
    jest łączność sieciowa, a o taki, którego funkcjonalność łączenia z
    siecią nie dość, że jest poboczna, to ukryta. I gdyby nie powyższy
    wątek, mnóstwo osób nawet by się o niej nie dowiedziało. Owo "ukrycie"
    jest przedmiotem tego wątku, a sposób bagatelizacji tematu przez twórcę
    programu lub co gorsza, wyśmianie problemu i osób zgłaszających nie
    świadczy na korzyść programu i daje podstawy sądzić, że mimo zapewnień
    twórcy, ma on interes w przedłużaniu status quo.
    A gdy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Howgh!

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 158. Data: 2011-07-13 17:47:51
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 13 Lip, 15:26, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> wrote:
    > Dziwne, że ludzie się burzą, że niektóre programy wysyłają pewne dane o
    > działaniach użytkownika bez jego zgody i nazywają to szpiegowaniem.

    A jakie programy masz na myśli? Bo Machinery nie wysyła żadnych danych
    o działaniach użytkownika a jedynie sprawdza czy są dostępne
    aktualizacje.
    Więc jak ktoś się burzy to jego sprawa, ale co to ma wspólnego z moim
    programem?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 159. Data: 2011-07-13 19:01:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:47:51 -0700 (PDT), MMM napisał(a):

> [...]
    > aktualizacje.
    > Więc jak ktoś się burzy to jego sprawa, ale co to ma wspólnego z moim

    Będę pisać krótkim zdaniami.
    Bo długich chyba nie rozumiesz.
    Twój program wysyła jakieś dane.
    Nie ma znaczenia jakie.
    Bez zgody i wiedzy użytkownika.
    To niedopuszczalne.
    Parę większych firm się na tym przejechało.
    I przepraszało.
    Więc przestań robić z siebie idiotę.
    Popraw program.
    I zajmij się raczej programowaniem.
    Zamiast pisaniem na newsy.
    Bo wychodzi Ci to znacznie lepiej.

    --
    Kojer

  • 160. Data: 2011-07-13 20:05:59
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    > A jakie programy masz na myśli? Bo Machinery nie wysyła żadnych danych
    > o działaniach użytkownika a jedynie sprawdza czy są dostępne
    > aktualizacje.

    "Nie rozpoznałbyś ironii nawet gdyby podeszła i kopnęła cię w dupę."

    > Więc jak ktoś się burzy to jego sprawa, ale co to ma wspólnego z moim
    > programem?

    A kogo obchodzi zdanie producenta na temat zawartości pakietów? Ważne by
    te pakiety szły dopiero po powiadomieniu użytkownika, iż tak się stanie
    i można to ominąć/zablokować lub na jego wyraźne żądanie. Proste.

    Gdyby chciał być złośliwy to bym zakwestionował ogólną jakość twojego
    programu na podstawie niedorobionego sposobu aktualizacji.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski